1990-ben diplomáztam a Magyar Iparművészeti Főiskola (Ma: MOME) csomagolástervező szakán. Első munkahelyeim ahol 1990 és 1994 között dolgoztam nemzetközi reklámügynökségek voltak. Ezután barátaimmal és korábbi kollégáimmal létrehoztuk az Art Force Stúdiót, ahol 2004-ig dolgoztam a cég szakmai irányítójaként. Ez idő alatt kezdeményezője voltam a Magyar Grafikai Stúdiók Egyesülete megalapításának, mely ma Arany Rajzszög Társaság néven működik, és az évente megrendezésre kerülő Arany Rajzszög kiállítások szervezője. 2004-ben csatlakoztam a Café csoporthoz, melynek keretén belül megalakult a Café Design. Ez a cég 2016-ban kivált a cégcsoportból és Brand Bar néven folytat tevékenységét. Ennek a cégnek vagyok jelenleg ügyvezetője és kreatív igazgatója.
Mert a Krea Design Iskola egy pezsgő szakmai közeg, ahol elkötelezett diákokat tanítanak olyan kollégák, akik nap mint nap bizonyítanak igazán izgalmas tervezői kihívásokat megoldva. Napi munkám tapasztalatait szinte azonnal beépíthetem tanári tevékenységembe, de a tanítás során magam is folyamatosan tanulhatok, és ez a napi munkámat is segíti.
Mélyen hiszem, hogy a tervezőgrafika több, mint betűk, színek vagy éppen arányok; több, mint puszta forma, esztétikum és külsőség. A többet tud és többre hivatott! Tud bonyolult információt tiszta egyszerűséggel közvetíteni, tud egy jó termékből, szolgáltatásból vonzó márkát formálni, és így a megbízó sikerén keresztül tud akár munkahelyeket teremteni, és akár gazdaságot ösztönözni. A design bár a felületet kezeli, a brand lelkét teremti meg.
Boldog grafikusokat szeretnék képezni. Kik lesznek boldog grafikusok? Azok, akiknek nem kell csalódniuk az életben. Kik nem fognak csalódni az életben? Azok, akiket az életre igyekeznek tanítani. Olyan kollégákat szeretnék a pályára segíteni, akik érteni fogják a megbízójukat, érteni fogják a közönségüket, és valódi problémákra valódi megoldásokat fognak tudni adni a pályafutásuk során. Mindezt a tervezőgrafika és a design eszközeivel.
Mi tervezőgrafikusi tevékenységünk során folyamatosan mások sikeréért dolgozunk. Ha jól végezzük a munkánkat, akkor egy jó terméket sikeresebbé tehet a jó csomagolás, egy jó céget sikeresebbé tehet a jó arculat. Kevés jobb érzést lehet elképzelni, mint a közös siker érzése, ehhez pedig a megértésen keresztül vezet az út.