

Kellene egy koktélruha egy este erejéig? Dress code-os eseményre készülsz, de nincs megfelelő szetted? Kipróbálnál egy prémium cipőt mielőtt megvennéd? A Reniclo lehetőséget kínál arra, hogy tudatosan öltözködj és bátran kísérletezz stílusoddal – anélkül, hogy ez túlzott kiadásokkal vagy felesleges ruhahalmozással járna.
A Reniclo elsősorban egy ruhakölcsönző app, amely egy rövid távú bérlési modellen keresztül szélesebb körben elérhetővé teszi az egyedi és minőségi divatcikkeket. A platform kínálata gondosan válogatott darabokból, valamint felhasználók által feltöltött és igény szerint verifikált termékekből áll.
A célcsoport megértéséhez két perszónát definiáltam: az árérzékeny, divatrajongó bérlőt, valamint a prémium ruhadarabokat kínáló tudatos bérbeadót. A hozzájuk tartozó user journey-k és flow-k kvalitatív kutatásra épültek – strukturált interjúkon és korai low-fidelity wireframe-teszteléseken keresztül azonosítottam a fájdalompontokat, igényeket és elvárásokat. Ezek a visszajelzések formálták többek között a platform fő értékajánlatait és az információs architektúrát is.
Az app több funkción keresztül támogatja az önkifejezést és ad inspirációt a bérlők számára: ilyen a divatcikkek rugalmas időre történő bérlése, a játékos kollázs-szerkesztő felület a kínálat darabjaiból, valamint a közösségi szekció, ahol a felhasználók megoszthatják kibérelt összeállításaikat. A bérbeadók pedig egy intuitív feltöltési folyamatot követően egy átlátható felületen követhetik nyomon a bérléseket, ami által plusz bevételhez juthatnak.
A projekt célja egy olyan ruhabérlő szolgáltatás koncepciójának megalkotása volt, amely egyesíti a fenntarthatóságot, a funkcionalitást és a kreativitást.
Konzulens tanár: Pop András UI/UX designer, Lakosi Krisztián UI/UX designer