Tervezőgrafikus felső szintű
a képzésről

Tervezőgrafikusként, Brand Designerként olyan komplex vizuális eszköztárral rendelkező tervezővé válhatsz, aki képes egyedi, nemzetközi szinten mérvadó grafikai koncepció és látvány megalkotására! A magas szintű művészeti és szakmai műveltségnek köszönhetően a kortárs szakmai közeg elismert szereplője lehetsz. Valós piaci szituációkat modellező feladatok révén, ismerni fogod a logó-, arculat-, kiadvány-, csomagolás-, reklámkampány tervezés szakmai kihívásait! A harmadik évfolyam hallgatójaként, már junior designeri pozíció betöltésére is alkalmassá válhatsz!

Megszerezhető végzettség minősítése
Tervezőgrafikus magániskolai magyar és angol nyelvű felső szintű tanúsítvány
TERVEZŐGRAFIKUS
Alkalmak
2-3x3-6 óra/hét
Időpontok
16.30-21.15/nap
Képzési idő/hét
6 félév
Összes óraszám
1280
Képzési díj
360.000 Ft + áfa/félév
BRAND DESIGNER
Alkalmak
2-3x3-6 óra/hét
Időpontok
16.30-21.15/nap
Képzési idő/hét
2 félév
Összes óraszám
500
Képzési díj
370.000 Ft + áfa/félév
felvételi követelmények
  • FELVÉTELI KÖVETELMÉNYEK A TERVEZŐGRAFIKUS KÉPZÉSRE
  • 1. Érettségi bizonyítvány.

    2. Motivációs levél. Tartalma: személyi adatok, iskolai tanulmányok, esetleges szakmai előélet, a szak választásának indoklása, kedvenc hazai és nemzetközi tervezők, szakmai fórumok és médiumok ismertetése, egyéni jövőkép bemutatása.
    Terjedelme: maximum 2db A4-es oldal

    3. Rajzmappa bemutatása. Tartalma: kockológia, natura, drapéria, alakrajz, portré, szabad összeállításban. Mennyisége: 15-20 db rajz.

    4. Szakmai portfólió. (nem kötelező)

    TERVEZÉSI FELADATOK

    5. Vizuális Önéletrajz. A3-as méretben készíts álló vagy fekvő formátumú, színes vagy fekete-fehér képet életed fontos történéseiből. A kompozícóban legyenek szöveges és képi elemek, utóbbinál felhasználhatók fotók vagy szabad kézzel, illetve számítógéppel készült saját (!) illusztrációk. A feladat megközelíthető grafikus eszközökkel, infografikus stílusban, vagy a tipográfiai eszközök hangsúlyozásával, manuális és/vagy számítógépes megoldásokkal. A feladat lényege, hogy a felületet képi, grafikai igénnyel komponáld meg, nyújtson vizuális élményt egy külső szemlélő számára is. A felvételi vizsgára 1 db terv elkészítése a feladat, amit 1:1-es méretben kell bemutatni.

    6. Betűkompozíció. Készíts A3-as méretben, álló formátumban, saját neved betűinek felhasználásával betűkompozíciót. Feladat a neved (vezeték- és keresztnév) betűivel szabadon játszva, azokat együtt, betűsort alkotva és/vagy külön-külön használva, a betűket grafikai elemekként felfogva vizuálisan izgalmas, színes vagy fekete-fehér grafikai lapok létrehozása. Az egyes betűk ismétlődhetnek, "mennyiségi" kötöttség nincs. Fontos, hogy csak tipográfiai eszközök használata lehetséges, képi elemek (fotó, illusztráció) használata nem megengedett, kivéve, ha a fotó vagy illusztráció a neved betűjét tartalmazza. A felvételi vizsgára minimum 3 db terv elkészítése a feladat, amit 1:1-es méretben kell bemutatni.

    7. Névjegy tervezés. Tervezd meg saját névjegyed, csupán tipográfiai eszközök (betűk, számok, léniák, üres felületek) használatával, fekete-fehérben. A névjegy ne legyen fiktív, legyen személyes, pl. céglogó ne szerepeljen rajta. Lehetőleg fejezze ki az egyéniséged, és grafikai-tipográfiai igénnyel készüljön, tartsa be a névjegy, mint kommunikációs eszköz műfaji sajátosságait. Lehet álló vagy fekvő, 1 vagy 2 oldalas. A felvételi vizsgára 1 db terv elkészítése a feladat, amit 1:1-es makett (körbevágott, valósághű névjegy) formájában kell bemutatni.

elméleti és gyakorlati tantárgyak
Művészettörténet
Grafikatörténet
Betűtörténet
Szakelmélet
Tipográfia
Kortárs tipográfia
Nyomdatechnológia
Számítógépes programismeret
Illusztráció
Rajz, festés
Színtan
Formatan
Reklámelmélet
Marketing
Jogi ismeretek
Nyomda előkészítés
Anyag és eszközismeret
UI/UX ismeretek
Web tipográfia és gyakorlat
tervezési tárgyak
Logo- és arculattervezés
Tipográfia gyakorlatok
Kiadványtervezés
Magazintervezés
Csomagolástervezés
Plakáttervezés
Könyv, könyvborító tervezése
Reklámkampány tervezése
POS kampány tervezése
Online kommunikáció tervezés
Corporate microsite
Online portál
Hírlevél
Hogy mindig tudd, mi történik a KREÁ-ban.
FELIRATKOZOM