Brand Designer mesterszintű
a képzésről

A BRAND DESIGNER SZAK A TERVEZŐGRAFIKUS KÉPZÉS HARMADÉVÉTŐL VÁLASZTHATÓ, AZZAL PÁRHUZAMOSAN VÉGEZHETŐ.

A BRAND DESIGNER KÉPZÉSEN VÁLASZTHATÓ SZAKIRÁNYOK:

  • UI/UX DESIGNER
  • ART DIRECTOR
  • BETŰTERVEZŐ
  • CSOMAGOLÁSTERVEZŐ
  • ILLUSZTRÁTOR

A Brand Designer szak létrehozásával a Krea, olyan képzés megalapítását tűzte ki célul, amely jövőorientált, piacképessége túlmutat a hazai lehetőségeken, és hazai szinten az egyedülállóságával tűnik ki.

Ki a Brand Designer? Aki képes megérteni a marketing szempontjait, és azokat lefordítani a design, a vizualitás, a vizuális kommunikáció nyelvére.

Márkák között élünk, márkák vesznek körül bennünket, márkák befolyásolják mindennapi életünket, fogyasztási vagy kulturális szokásainkat. Egy brand (márka) olyan érték, amely megkülönböztet egy terméket, céget vagy szolgáltatást versenytársaitól, egy meghatározó viszonyt jelent a fogyasztó és termék vagy szolgáltatás között. Ennek létrehozása, a tudatos márkatervezés.

Megszerezhető végzettség minősítése
Brand Designer (szakirány megjelöléssel) magániskolai magyar és angol nyelvű mester szintű tanúsítvány
TERVEZŐGRAFIKUS
Alkalmak
2-3x3-6 óra/hét
Időpontok
16.30-21.15/nap
Képzési idő/hét
2 félév
Összes óraszám
500
Képzési díj
380.000 Ft + áfa/félév
BRAND DESIGNER
Alkalmak
2-3x3-6 óra/hét
Időpontok
16.30-21.15/nap
Képzési idő/hét
2 félév
Összes óraszám
500
Képzési díj
380.000 Ft + áfa/félév
felvételi követelmények
  • FELVÉTELI KÖVETELMÉNYEK A BRAND DESIGNER KÉPZÉSRE
  • 1. Tervezőgrafikus képzésen való részvétel.

    2. Motivációs levél. Tartalma: személyi adatok, iskolai tanulmányok, esetleges szakmai előélet, a szak választásának indoklása, kedvenc hazai és nemzetközi tervezők, szakmai fórumok és médiumok ismertetése, egyéni jövőkép bemutatása.
    Terjedelme: maximum 2db A4-es oldal

    3. Szakmai portfólió. Válogatás a Grafikus és Tervezőgrafikus képzésen készített tervezési prodoktumokból.

elméleti és gyakorlati tantárgyak
Kortárs képzőművészet
Kortárs fotóművészet
Kortárs tipográfia
Illusztráció
Jogi ismeretek
Kortárs művészet és vizuális kultúra
Kortárs képzőművészeti tendenciák
Kortárs kultúrális tendenciák
Kortárs építészet és design
Brand elmélet
Kreatív menedzsment
Marketing kommunikáció
Projekt menedzsment
Art director-i ismeretek
tervezési tárgyak
Logó- és arculattervezés
Kiadványtervezés
Csomagolástervezés
Reklámkampány tervezése
POS kampány tervezése
Experimentális tipográfia
ATL kampány
BTL kampány
TCR kampány
Online kampány
Webshop tervezés
Komplex webdesign
Applikáció tervezés
Online kommunikációs platform tervezés
Betűtervezés
Illusztráció tervezés
Hírlevél
Hogy mindig tudd, mi történik a KREÁ-ban.
FELIRATKOZOM