Brand Designer
a képzésről

A BRAND DESIGNER SZAK A GRAFIKUS KÉPZÉS HARMADÉVÉTŐL VÁLASZTHATÓ, AZZAL PÁRHUZAMOSAN VÉGEZHETŐ.

A BRAND DESIGNER KÉPZÉSEN VÁLASZTHATÓ SZAKIRÁNYOK:

  • UI/UX DESIGNER
  • ART DIRECTOR
  • BETŰTERVEZÉS
  • CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
  • ILLUSZTRÁCIÓ

A Brand Designer szak létrehozásával a Krea, olyan képzés megalapítását tűzte ki célul, amely jövőorientált, piacképessége túlmutat a hazai lehetőségeken, és hazai szinten az egyedülállóságával tűnik ki.

Ki a Brand Designer? Aki képes megérteni a marketing szempontjait, és azokat lefordítani a design, a vizualitás, a vizuális kommunikáció nyelvére.

Márkák között élünk, márkák vesznek körül bennünket, márkák befolyásolják mindennapi életünket, fogyasztási vagy kulturális szokásainkat. Egy brand (márka) olyan érték, amely megkülönböztet egy terméket, céget vagy szolgáltatást versenytársaitól, egy meghatározó viszonyt jelent a fogyasztó és termék vagy szolgáltatás között. Ennek létrehozása, a tudatos márkatervezés.

Megszerezhető végzettség minősítése
Brand Designer (szakirány megjelöléssel) magániskolai magyar és angol nyelvű felsőszintű tanúsítvány
GRAFIKUS
Alkalmak
2-3x3-6 óra/hét
Időpontok
16.30-21.15/nap
Képzési idő/hét
6 félév
Összes óraszám
1200
Képzési díj
350.000 Ft (áfamentes)/félév A félévente fizetendő képzési díj a képzés ideje alatt nem változik.
BRAND DESIGNER
Alkalmak
2-3x3-6 óra/hét
Időpontok
16.30-21.15/nap
Képzési idő/hét
2 félév
Összes óraszám
500
Képzési díj
350.000 Ft + áfa/félév
felvételi követelmények
  • FELVÉTELI KÖVETELMÉNYEK A BRAND DESIGNER KÉPZÉSRE
  • 1. Érettségi bizonyítvány.

    2. Grafikus képzésen való részvétel.

    3. Motivációs levél. Tartalma: személyi adatok, iskolai tanulmányok, esetleges szakmai előélet, a szak választásának indoklása, kedvenc hazai és nemzetközi tervezők, szakmai fórumok és médiumok ismertetése, egyéni jövőkép bemutatása.
    Terjedelme: maximum 2db A4-es oldal

    4. Rajzmappa bemutatása. Tartalma: kockológia, natura, drapéria, alakrajz, portré, szabad összeállításban. Mennyisége: 15-20 db rajz.

    5. Szakmai portfólió. Válogatás a Grafikus képzésen készített tervezési prodoktumokból.

    TERVEZÉSI FELADATOK

    6. Vizuális Önéletrajz. A3-as méretben készíts álló vagy fekvő formátumú, színes vagy fekete-fehér képet életed fontos történéseiből. A kompozícóban legyenek szöveges és képi elemek, utóbbinál felhasználhatók fotók vagy szabad kézzel, illetve számítógéppel készült saját (!) illusztrációk. A feladat megközelíthető grafikus eszközökkel, infografikus stílusban, vagy a tipográfiai eszközök hangsúlyozásával, manuális és/vagy számítógépes megoldásokkal. A feladat lényege, hogy a felületet képi, grafikai igénnyel komponáld meg, nyújtson vizuális élményt egy külső szemlélő számára is. A felvételi vizsgára 1 db terv elkészítése a feladat, amit 1:1-es méretben kell bemutatni.

    7. Betűkompozíció. Készíts A3-as méretben, álló formátumban, saját neved betűinek felhasználásával betűkompozíciót. Feladat a neved (vezeték- és keresztnév) betűivel szabadon játszva, azokat együtt, betűsort alkotva és/vagy külön-külön használva, a betűket grafikai elemekként felfogva vizuálisan izgalmas, színes vagy fekete-fehér grafikai lapok létrehozása. Az egyes betűk ismétlődhetnek, "mennyiségi" kötöttség nincs. Fontos, hogy csak tipográfiai eszközök használata lehetséges, képi elemek (fotó, illusztráció) használata nem megengedett, kivéve, ha a fotó vagy illusztráció a neved betűjét tartalmazza. A felvételi vizsgára minimum 3 db terv elkészítése a feladat, amit 1:1-es méretben kell bemutatni.

    8. Névjegy tervezés. Tervezd meg saját névjegyed, csupán tipográfiai eszközök (betűk, számok, léniák, üres felületek) használatával, fekete-fehérben. A névjegy ne legyen fiktív, legyen személyes, pl. céglogó ne szerepeljen rajta. Lehetőleg fejezze ki az egyéniséged, és grafikai-tipográfiai igénnyel készüljön, tartsa be a névjegy, mint kommunikációs eszköz műfaji sajátosságait. Lehet álló vagy fekvő, 1 vagy 2 oldalas. A felvételi vizsgára 1 db terv elkészítése a feladat, amit 1:1-es makett (körbevágott, valósághű névjegy) formájában kell bemutatni.

elméleti és gyakorlati tantárgyak
Kortárs képzőművészet
Kortárs fotóművészet
Kortárs tipográfia
Illusztráció
Jogi ismeretek
Kortárs művészet és vizuális kultúra
Kortárs képzőművészeti tendenciák
Kortárs kultúrális tendenciák
Kortárs építészet és design
Brand elmélet
Kreatív menedzsment
Marketing kommunikáció
Projekt menedzsment
Art director-i ismeretek
tervezési tárgyak
Logó- és arculattervezés
Kiadványtervezés
Csomagolástervezés
Reklámkampány tervezése
POS kampány tervezése
Experimentális tipográfia
ATL kampány
BTL kampány
TCR kampány
Online kampány
Webshop tervezés
Komplex webdesign
Applikáció tervezés
Online kommunikációs platform tervezés
Betűtervezés
Illusztráció tervezés
Hírlevél
Hogy mindig tudd, mi történik a KREÁ-ban.
FELIRATKOZOM